کسب و کار ضایعات

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تقریباً در طول پنج هزاره ، مس گفته می شود که تنها فلز موجود در این سیاره زمین ماست. برای اولین بار که توسط تمدن بشری بیش از 10،000 سال پیش مورد استفاده قرار گرفته ، منابع جهانی جهانی در حدود 5.8 تریلیون پوند تخمین زده شده است.

واقعیت جالب توجه این است که تقریباً تمام آن مس هنوز در حال استفاده است. به این دلیل است که میزان بازیافت مس از سایر فلزات مهندسی بیشتر است. در حقیقت ، مقدار مس بازیافت شده تقریباً به مقدار مس جدید که سالانه استخراج می شود ، می رسد. این تنها نشان می دهد که تقاضای زیادی برای مس وجود دارد ، بنابراین مزایای بسیاری از بازیافت مس استفاده شده شما وجود دارد. این مقاله کمی عمیق تر بر اثرات مثبت استفاده مجدد از مس است.

نیازی به دفن زباله نیست
با افزایش ضایعات خانگی و تجاری در سال نسبت به سال ، بدون شک افزایش فشار در سایت های دفن زباله در سراسر کشور وجود دارد. این سوراخ های موجود در زمین به سرعت پر می شوند و هزینه پر کردن آن ها در سمت چپ افزایش می یابد. به جای اضافه کردن مشکل با دفع مس استفاده شده در محل دفن زباله ، می توانید آن را به طور کامل در یک محصول سخت پوش دیگر بازیافت کنید.

جایگزین کم مصرف برای پالایش مس جدید
گفته می شود که فرآیند بازیافت مس فقط 10 تا 10 درصد از انرژی مورد نیاز برای استخراج و استخراج مس جدید را در منبع مصرف می کند. در اصل ، بهتر است برای ذخیره مواد سوخت های فسیلی در جهان ، بازیافت مس شود. حتی اگر تنها 12 تا 13٪ از کل ذخایر شناخته شده مس استخراج شده باشد ، صرفه جویی کامل از سنگ معدن باقیمانده برای نسل های آینده کاملاً منطقی است.

حفظ سنگ معدن مس
همانطور که اخیراً بیان کردیم ، حفظ سنگ آهن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه ما هنوز مقدار معدنی اندک اندک اندک داریم ، اما سنگ معدن یک منبع محدود است و پس از اتمام آن ، از بین می رود. ما باید به همان اندازه که ممکن است مقدار کافی مس بازیافت کنیم ، به این دلیل که مقدار کافی مس برای استفاده از نیاز فعلی استفاده می شود ، مجدداً بازیافت می کنیم.

ارزان تر از استخراج و استخراج مس جدید است
اگرچه بنا بر گزارش ها ، هزینه های استخراج مس جدید در حال کاهش است ، اما بازیافت مس قدیمی نسبت به معدن و استخراج سنگ جدید مس هنوز ارزان تر است. مقدار مس بازیافت شده تا 90٪ هزینه مس اصلی ارزش دارد ، بنابراین مطمئناً ارزش خود را حفظ می کند.

عالی برای اقتصادهای محلی
بازیافت مس نیز برای اقتصادهای محلی در سراسر کشور بسیار مهم است. این کار باعث ایجاد مشاغل در کل زنجیره بازیافت می شود - از جمع آوری قراضه مس تا فرآیند فیزیکی بازیافت آن برای استفاده مجدد. در بازیافت فلزات ASM ، تیم مجرب و کاملاً معتبر ما استفاده می کنند تا فقط از آخرین فناوری پردازش برای بازیافت فلزات آهنی و غیر آهنی استفاده کنند.

تفاوت بین فلزات آهنی و غیر آهنی را بدانید

به حداقل رساندن سموم رها شده در محیط وسیع تر
پالایش مس جدید سمی است. در طی فرایند ، زباله های ساطع شده در جو می توانند برای محیط وسیع تر مضر تلقی شوند ، به همین دلیل بازیافت مس - و فرایند نسبتاً بی خطر آن - گزینه ای دوستدار محیط زیست را فراهم می کند و به حداقل می رساند سموم و گازهایی که به سیاره ما آسیب می رسانند.

مس مطمئناً یکی از فلزات قراضه است که به طور مرتب در بازیافت فلزات ASM بازیافت می کنیم. ما برای کلیه مس های استفاده شده قابل بازیافت ، قیمت های رقابتی ارائه می دهیم تا بتوانید محصولات مس آینده را ارزان تر برای خرید خود قرار دهید. برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد روند بازیافت ، از قراضه بدون آلیاژ تمیز و قراضه آلیاژ شده در مس آماده استفاده مجدد ، اینجا را کلیک کنید.

  • نیلوفر محمدپور